eKronika

Stínadla 2014, DKnL
15. - 16. 11. 2014

Zápis přidán: 23. 11. 2014 21:30

Sešli jsme se cca v 13:10 na vlakovém nádraží ve složení Já, Martin, Ondra, Maty a Štěpán. Jelikož jsme přišli dosti brzo, tak jsme ještě vyúčtovali jízdné na vlak. V 13:30 přijel vlak, a my do něj nastoupili. Trochu jsme se báli, že špatně přestoupíme, proto jsme se raději zeptali paní výpravčí, jak poznáme vlak do Dvora. Vzhledem k tomu, že s námi cestovalo dalších asi 30 skautů mířících na stejnou akci, tak byly naše obavy zbytečné. Úspěšně jsme dojeli až do Dvora, kde jsme si snad jako jediní dali pokřik a ukázali ostatním, kdo je tady ze Skalice. Potom jsme se rychlostí blesku, který jde ovšem pěšky, dostali do tělocvičny, kde jsme se ubytovali a zároveň rezervovali místa třem našim bratrům. A to už u nás byla Káťa, která nám dala pásky, jenž nás měly přiřadit k jednomu ze dvou týmů. Bohužel zde nastala menší komplikace, kdy byl „Honza Karvai“ u Losny a „Jan Karvai“ u Maňáka. Martin zde bohužel chyběl, a tak se stalo, že já jsem zastoupil Honzu a Martin Jana. Ještě před začátkem hry bylo naší povinností navštívit Billu. Poté jsme už šli na zahájení, kde proběhla scénka, a potom už se začalo hrát. Skaličtí Mažňákovci - Já, Ondra, WjeteF, Maty a Štěpán. Skaličtí Losnovci - Martin, Zdenka a Štefan. Celé hodiny jsme se bili, plnili úkoly, zodpovídali odpovědi na otázky a hledali všemožně artefakty. Chodili, běhali, lezli, plížili se, skákali… Bylo toho opravdu hodně. A ačkoliv Losna vyhrál s obrovským náskokem, všichni jsme si ten den užili. Po vyhlášení jsme si opět téměř jako jediní dali pokřik, a opět jsme ukázali, kdo že je ze Skalice. Večer jsme šli ještě na Kebab/dobré hranolky, udělali si pořádnou selfie s Náchoďáky a dále se ještě družili. Spát jsme šli cca v 0:00 => usnuli jsme cca v 2:00. Budíček byl v 7:30. V klidu jsme se nesnídali a došli na autobusovou zastávku. Do Skalice jsme dorazili asi přibližně v 10:30. Potom už si šel každý svou cestou. Sepsal Honza K. PS: Ty hranolky nebyly tak dobré jako minule.